zaterdag 19 februari 2011

Grafitti in downtown Cairo:  
'Communiqué nr 6 (van het leger): Als jullie je niet gedragen halen we Mubarak weer terug.' (foto Sarah Carr).

Ik merk dat sommige lezers van dit blog denken dat ik haast niets aan Egypte en de onrust elders in de Arabische wereld doe.  In feite volg ik dat dagelijks, al vanaf het begin van de opstand in Tunesië (en over onrust in Yemen, Bahrain, Jordanië en  berichtte ik ook al eerder). Maar ik doe dat in het Engels, op mijn zusterblog 'The Pessoptimist'. Klik om dat te lezen, rechtsboven aan de pagina, onder het tekeningetje van de Rotskoepelmoskee.  

Geen opmerkingen:

Israel valt voor de vierde keer het Shifa-ziekenhuis aan

Het Shifa-complex brandt (foto van X)  Israelische troepen zijn maandagnacht opnieuw het Shifa-ziekenhuis in Gaza-stad binnengevallen. Tanks...