zaterdag 16 januari 2010

Ik - te zien in 'Gaza een jaar later'

Wie mij zien wil op tv:
Morgen op Nederland 2.  Ik word niet genoemd in onderstaande aankondiging, maar zit wel in de film - namens Een Ander Joods Geluid. Zelf ben ik erg geïnteresseerd in de bijdrage van Jan Willems, broer van mijn vriend, Leon  Jan WOONT namelijk in Gaza. 

 NioScoop zondag 17 januari, 15.00 uur - 15.30 uur, Nederland 2

Gaza, een jaar later
‘Een hele bizarre situatie.’ Willemijn Leenhouts van hulporganisatie Cordaid bezocht Gaza meerdere malen na de bombardementen van vorig jaar. Wat is er sindsdien gebeurd? Hoe gaat het met de mensen in Gaza? ‘Het is vechten tegen de bierkaai.’ Jan Willems probeert als theatermaker de jongeren van Gaza een lichtpuntje te geven door ze even uit de ellende van alledag te halen. Maar hoe gaan zij om met de blokkade en de situatie in de Gazastrook? Aanstaande zondag in Nioscoop: Gaza, een jaar later.

Herhaling op zaterdag 23 januari, 10.55 - 11.25 uur, Nederland 2

Geen opmerkingen:

VS doet niet mee met Israelische aanval op Iran, Israel mobiliseert 2 divisies voor Rafah

Het Israelische oorlogskabinet vergadert (Isr. regeringsvoorlichtingsdienst)  President Biden heeft de Israelische premier Netanyahu verteld...