donderdag 15 oktober 2009

Regels










Alle blogs die wat langer bestaan hebben regels voor het plaatsen van reacties. Kennelijk is dat nodig. Dit blog bestaat nu zo'n negen maanden en ook ik ontkom er niet aan. De regels zijn: reacties zijn welkom, verbeteringen en aanvullingen ook en discussie moedig ik absoluut aan. Ik zal ook mijn best doen in die gevallen die daarom vragen, te antwoorden.
Maar wat niet kan is dit: anonieme boodschappen, kritiek zonder dat er iets wordt beargumenteerd, scheldkanonnades, racisme, of discussie die niet te goeder trouw is (waarmee ik bedoel dat mijn oprechtheid in twijfel wordt getrokken of ik simpelweg van een anti-Israel houding wordt beticht - in dat soort discussies heb ik geen zin). Dit soort reacties gooi ik dus weg. Er zijn vast andere sites waarop u dat soort uitingen kwijt kunt.

Geen opmerkingen:

Israel breekt met UNRWA en velt daarmee een doodvonnis voor Noord-Gaza

  Israel heeft maandag de samenwerking met UNRWA opgezegd. Op dezelfde dag had de chef van UNRWA, Lazzarini, ook gemeld dat er al twee maand...